16 Aralık 2010 Perşembe

TOKA ve ANAHTARLIK



Şu sıralar kapitone peçetliklerle uğraşıyorum. Peçeteliklerin kenarları için hazırladığım kurdele ve yoyoları gören kızım her defasında yuvadaki arkadaşlarına hediye götürmek istiyordu. Baktım olucak gibi değil arkadaşları için özel bişeyler hazırlayalım bari dedim. Kızlar için bu tokaları hazırladık. Aslında keçeden yapılan tokaları biz polardan yaptık. Anlıyacağınız eldeki ve evdeki malzemeleri kullandık. Erkekler için ben buzdolabı magnetleri hazırlamayı düşünüyordum ama kızımın ısrarlarıyla aşağıdaki anahtarlıkları hazırladık.Anahtarlıkların kurdeleleri sabit değil.Yukarı aşağı harket ediyor böylece anahtar gizlenip bileğe takılıyor. Kurdeleyi daha uzun yapıp kolye gibi de takılabilir. Kızlar tokaları kullanıyorlarmış ama erkekler anahtarlıkları kullanmak için sanırım biraz daha bekliycekler. En azından anahtarlarını taşımak için....    

1 yorum:

  1. Ellerine sağlık, çok cici olmuşlar, becerikli arkadaşım benim. Ee, boşuna dememişler; anasına bak, kızını al diye ;)

    YanıtlaSil