23 Şubat 2012 Perşembe

PASTALAR1

 
 Evet bunlarda blogda sesimin soluğumun çıkmadığı dönemde şeker hamur ile yaptığım pastalar.
 Sağdaki kırmızı pastayı kızımın geçen seneki doğum günün de yapmıştım tadı değil ama görüntüsü tam bir felaket. O pastanın şeker hamurunu evde marshmallow şekerlerle yapmıştım. Kırmızı gıda boyasıyla renklendireyim dedim ve ortaya böyle pürüzlü bir hamur çıktı. Neyseki kimse davetli değildi kendi aramızda kutlamıştık. Soldaki çiçekli pastayı bu sene öğretmenler gününde yuvadaki öğretmenlerimiz için kızımla birlikte yaptık. Bu pastanın tadına bakmadım ama görüntü içime sindi. Üzerindeki yazıyı canı gönülden yazdım gerçekten iyiki varlar...
 Alttaki kelebek şeklindeki pastayı öğretmenlerimiz için yaptığım pastadan arta kalan malzemelerden yaptım. Eşim ve çocuklarda evde tadına baksınlar diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder