23 Şubat 2012 Perşembe

SEPET

 
 Aman Allah'ım ne kadar çok olmuş blogumda bişeyler paylaşmayalı.. Zaman ne çabuk geçiyor. Uzun bir zaman paylaşmaya değcek birşeyler yapamamıştım, yapıp paylaşayım dediğimde de, youtube daki engellenme olayı bizim blogda da olunca uzun bir ara vermiş oldum.Yaklaşık  1 sene önce yaptığım sepetle başlıyayım dedim. Geçen seneki kutlu doğum programımızda gül dağıtmaya karar vermiştik. Gülleri sepet içinde dağıtalım dedik ve işe sepeti süslemeyle başladık.
 İçini elyaf ve kumaşla kaplıyacağım için ,sadece dışını gümüş sprey boya ile boyadım sepetin. Etrefına sardığım organze süsü peçetelikler için almıştım , sepette de çok işime yaradı.
 
İçine koyacağım elyafı gümüş kumaşla kapladıktan sonra silikon ile yapıştırdım.Diğer tüm malzemeleride açık kalan yerleri ve ek yerlerini kapatmak için kullandım. Ortaya böyle bir sepet çıktı. Sepet güzel oldu mu bilmem ama içine kırmızı güller çok yakışmıştı...
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder